har varit upptagen!

sry att ja ej bloggat idag! men det är faktiskt så här.
ja träffade min bästaväm som ja ej har träffat
på nästan 2 veckor. så ja träffade henne vid
20 i 11. då drog vi in till stan köpte lite saker
har ej hunnit tagit bilder, dom får ni se imorgon.
och sen drog vi hem till henne. vi har ätit choklad och
frukt haha. och spelat massa med the sims 3.
vi skulle badat men inte sp fint väder.
sen köpte ja 4 klubbor i ett paket idag. dom va jätte söta!
fin förpakning också ni ska få se imorgon! ;)
va rätt kul när vi spelade sims. våra gubbar skulle
gifta sig och min bästis gubbar ville ej gifta sig
man kunde ej trycka på det. och mina gubbar stog
och dansade och va glada. och min bästis varför går det ej!
(hade väljt att min skulle va hopplös romatiker!)
ska spela lite kort nu. så vi hörs imorgon bitti! sov gott!

Kommentarer
Postat av: Claara !

Funderar på att köpa The Sims 3 .. Men ska nog göra det senare .. xd Ska spela det lite med kompisarna först.. ;) Och kanske tills dom har sänkt priset lite.. (a)

2009-07-06 @ 22:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0