fun day

hej allihoppa, eller allhopa. är inte så många läsare kvar.
alf! idag va ja ju med emma. vi va på stan ja köpte en ny
klänning från h&m kommer kanske bild sen.
och ja köpte jordgubbar. emma köpte en banan
och hon skojade till det lite. alla vet väll va ja menar?
vi skrattade hela tiden. och sen va det som en webbcamera
på bussen som vi märkte och vi vinkade till den och lippade
osv. vi skrattade as mkt. hela vägen hem, ska se på tvn nu
hörs ikväll eller senare, tycker ni min blogg har blivit tråkigare?



lilla emma slema! ;)

Kommentarer
Postat av: Claara !

Jag kollar din blogg varje dag, men tycker det börjar bli lite tråkigare nu.. Du skriver ofta så korta inlägg.

2009-07-05 @ 21:17:47
Postat av: s0fia

ook, men ska bättra mig ;)

2009-07-06 @ 09:56:00
URL: http://morethings.blogg.se/
Postat av: aaaaaa

vart har du köpt tröjan? :)

2009-07-06 @ 20:43:29
Postat av: Anonym

haha det är inte ja på bilden! men min kompis köpte ej den hon provade bara den och den finns på hm för barn hahahahha!

2009-07-06 @ 21:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0